Перейти до основного вмісту

Публікації

M.E.Doc повільно запускається. Системні вимоги сервера M.E.Doc

Системні вимоги M.E.Doc для мережевої версії 1. Звичайний сервер Набір типових конфігурацій для M.E.Doc з використанням бази даних FireBird 3.0.4* Super Classic Об'єм БД:до 10 GB CPU:до 8 ядер ОЗУ:до 6 GB Активні користувачі:до 8 Classic Об'єм БД:від 10 GB CPU:від 8 ядер ОЗУ:від 7 GB Активні користувачі:від 8 2. Термінальний сервер Набір типових конфігурацій для M.E.Doc з використанням бази даних FireBird 3.0.4* Super Classic Об'єм БД:до 10 GB CPU:до 11 ядер ОЗУ:до 17 GB Активні користувачі:до 8 Classic Об'єм БД:від 10 GB CPU:від 12 ядер ОЗУ:від 18 GB Активні користувачі:від 8 Більш детально описано на сайті M.E.Doc тут Рекомендації щодо прискорення роботи M.E.Doc Рекомендації щодо прискорення програми Medoc та збільшення швидкодії системи: 1. Відповідність технічних характеристик фізичного сервера, на якому встановлено серверну частину програми, мінімальним вимогам, описаним на сайті me-doc.com.ua 2. Обов'язкове використання при роботі клієнт-серверної версії п...

В 1С не видно ліцензій з апаратного ключа HASP.

1. В рекомендаціях 1С вказано, що перед тим як апаратний ключ підключено, потрібно встановити драйвер ключа, через "1С Підприємство- Установка драйвера захисту". 2. Потім підключити апаратний ключ до сервера. 3. Потім потрібно встановити програмне забезпечення сервера ліцензій Hasp License Manager (інсталяцію запускати як Адміністратор). Налаштувати файл nhsrv.ini (у теці де встановлено Hasp License manager), відключити непотрібні протоколи IPX, NetBios. Після цього сервер краще перезапустити, щоб запустились сервіси "Hasp Loader" та " HL-Server". 4. Потім потрібно перевірити, що на сервері не заблоковано порт 475. Для цього можна використати netmap 192.168.0.1 -p 475 5. Потім потрібно перевірити, що сервер ліцензій працює і видно ключі. Для цього потрібно встановити Aladdin Aks Monitor. Налаштувати файл nethasp.ini (у теці де встановлено Aks Monitor), відключити непотрібні протоколи  IPX, NetBios та вказати IP адресу сервера ліцензій (Hasp License Manager...

Postfix (iRedMail) блокує отримання пошти з домену.

Використовується postfix у складі комплексу iredmail. Не надходить пошта від одного домену. У журналі mail.log бачимо повідомлення на кшталт "Recipient address rejected: Blacklisted" Але користувач поштового сервера (recipient) точно не blacklisted. Додавання домену за допомогою python3 wblist_admin.py --add --whitelist @xxxxx.yy до whitelist, не змінює помилку. Перевірити whitelist можна за допомогою python3 wblist_admin.py --list --whitelist Модуль wblist_admin.py знаходиться у /opt/iredapd/tools. А ще у iredapd.log бачимо повідомлення Reverse client hostname is blacklisted: .xxxxx.yy Виявляється у БД iredapd у таблиці wblist_rdns є запис про домен .xxxxx.yy У цьому випадку цей домен .clients.your-server.de Пораду знайшов тут https://forum.iredmail.org/topic17312-recipient-address-rejected-blacklisted-iredapd-reports-blacklist.html

"Відео" ("Totem") в Ubuntu 24 не відтворює звукові та відео файли.

Програма "Відео" з пакетів Ubuntu відкриває файли .wav чи .mp4, але нічого не відтворюється. Допомогло встановити gstreamer1.0-libav Пораду знайшов тут https://askubuntu.com/questions/1161330/which-codecs-does-totem-require-for-h-264-playback-in-a-fresh-install-of-19-04

Зменшення диску LXC контейнера у Proxmox

 Потрібно трохи зменшити розмір диску, що займає LXC контейнер у Proxmox. 1.Зупинити контейнер LXC 2. Редагувати /etc/pve/lxc/XXX.conf. Змінити розмір диску. Розмір вказано у розділі rootfs параметр size. 3. Створити резервну копію LXC. (У параметрах копії буде новий розмір диска) 4. Відновити LXC Пораду знайшов у https://serverfault.com/questions/784890/how-to-shrink-the-disk-of-a-lxc-container-on-proxmox-4 https://medium.com/@wangqs_eclipse/how-to-shrink-proxmox-lxc-disk-size-546069c5b89b Там можна знайти поради як збільшити розмір диску.

Помилка "Proxmox "command '/usr/bin/termproxy 5900 --path /nodes/vm --perm Sys.Console -- /bin/login -f root' failed: exit code 1"

При намаганні зайти в консоль у Proxmox Virtual Environmemt 7.4-18 отримуємо помилку TASK ERROR: command '/usr/bin/termproxy 5900 --path /nodes/vm --perm Sys.Console -- /bin/login -f root' failed: exit code 1 Проблема була в тому, що браузер підключався в Інтернет через proxy server. Якщо прибрати налаштування proxy, то проблема зникає.

Налаштування locales у Debian

В Debian постійно отримуємо помилку на кшталт "perl: warning: Setting locale failed. perl: warning: Please check that your locale settings: LANGUAGE = "en_US:en", LC_ALL = (unset), " Потрібно запустити утиліту реконфігурації локалі dpkg-reconfigure locales і вибрати у переліку встановлення налаштувань для en_US:en uk_UA.UTF-8