Перейти до основного вмісту

Публікації

Фільтрація пошти Dovecot у Spam теку

Сервер Postfix+Dovecot+Amavis (IredMail, декотрі поштові відправлення не потрапляють до оффлайн- клієнтів (Outlook, Thunderbird). Знайшлись у підтеці .Junk у теці клієнта на сервері. Ця тека .Junk не синхронізується з офлайн-клієнтом, її вміст можна побачити тільки у онлайн-клієнті (Roundcube, Rainloop). Найпростішим рішенням буде вимкнути фільтрацію пошти у dovecot. Для цього у /etc/dovecot/dovecot.conf  прибрати фільтр plugin { ... sieve_before = /var/vmail/sieve/dovecot.sieve ... }       Пораду знайшов тут https://docs.iredmail.org/move.detected.spam.to.junk.folder.html

Виправлення помилки "Cannot set LC_ALL to default locale: No such file or directory"

Після встановлення CentOS 8 з англійською та українською, при виклику команди locale  Отримуємо  l ocale: Cannot set LC_CTYPE to default locale: No such file or directory  locale: Cannot set LC_MESSAGES to default locale: No such file or directory  locale: Cannot set LC_ALL to default locale: No such file or directory  LANG=uk_UA.UTF-8  LC_CTYPE="uk_UA.UTF-8"  LC_NUMERIC=uk_UA.UTF-8  LC_TIME=uk_UA.UTF-8  LC_COLLATE="uk_UA.UTF-8"  LC_MONETARY=uk_UA.UTF-8  LC_MESSAGES="uk_UA.UTF-8"  LC_PAPER=uk_UA.UTF-8  LC_NAME=uk_UA.UTF-8  LC_ADDRESS=uk_UA.UTF-8  LC_TELEPHONE=uk_UA.UTF-8  LC_MEASUREMENT=uk_UA.UTF-8  LC_IDENTIFICATION=uk_UA.UTF-8  LC_ALL=   Коли вказуємо  export LC_ALL="uk_UA.UTF-8"  отримуємо  bash: warning: setlocale: LC_ALL: cannot change locale (uk_UA.UTF-8)  bash: warning: setlocale: LC_ALL: cannot change locale (uk_UA.UTF-8)  Коли викликаємо  localectl list-locales | grep uk  Бачимо, що результат пустий, тобто немає локалі для uk_UA  Для вип

Диск Dell 400-AJQP у сервер DELL PowerEdge R710

На сервері DELL PowerEdge R710 з контролером PERC H700 Integrated потрібно збільшити обсяг диску розміром 2.5". Диски DELL з стандартом SAS 6Gbs вже майже не знайти. Тому обрано диск SAS, котрий можна легко знайти за доступною ціною, це DELL 1.8TB 10K RPM 12Gbs SAS 512e (400-AJQP). На сайті виробника https://www.dell.com/en-us/shop/accessories/apd/400-AJQP у списку сумісного обладнання немає PowerEdge R710 Але фактично диск запрацював замість іншого меншого обсягу на 6Gbs і контролер сервера його розпізнав як диск Dell.

Встановлення Odoo 13 на CentOs 8. Налаштування https для Odoo 13.

На сайті системи ERP Odoo пропонується кілька способів встановлення- з першоджерел, зібрані пакети rpm, deb. https://www.odoo.com/documentation/13.0/setup/install.html#setup-install-packaged Після спроби встановлення з rpm, виявилось, що дуже багато пакетів відсутні, а встановлювати з невідомих джерел не дуже корисно. Тому вирішено спробувати варіант встановлення з першоджерел, але згідно опису з сайту linuxize https://linuxize.com/post/how-to-install-odoo-13-on-centos-8/ У статті описано встановлення усіх залежностей, БД і тощо. Але стандартно сервер Odoo 13 працює тільки через http. А для введення логіну та паролю краще використовувати https. Тому для https пропонується використовувати nginx як reverse proxy. Налаштування добре описано у https://linuxize.com/post/configure-odoo-with-nginx-as-a-reverse-proxy/ Ще непогано у https://www.odoo.com/documentation/13.0/setup/deploy.html#https або у https://medium.com/@othmane.ghandi/running-odoo-in-https-using-nginx-certbot-90ef2f3e5ccb Але

Виправлення помилки логіну до Spotify

Spotify на Android при намаганні входу до свого акаунту видає помилку: "You're offline. Check connection and try again" Щось на кшталт такого   Пропонує навіть надіслати на пошту, котра під'єднана до логіну Spotify, спеціальне посилання для входу. Але навіть якщо погодитись на такий варіант, ніякого посилання на пошту не приходить. Проблема була в тому, що до цього у Spotify входили у іншій країні і у налаштуваннях профілю вказана інша країна місцезнаходження. Для виправлення проблеми, потрібно зайти у Spotify на комп'ютері через браузер, перейти у налаштування профілю і вибрати країну, де зараз знаходишся.

Налаштування модуля WIFI BCM43142 в Ubuntu

Після встановлення Ubuntu 18.04/20.04 на ноутбук Lenovo M5400, не працює WiFi, повідомляє, що відсутні пристрої  WiFi. За допомогою команди lspci видно присутній модуль Broadcom Inc. BCM43142 802.11b/g/n для WiFi Network. Потрібно за допомогою встановити драйвер sudo apt-get update  sudo apt-get install bcmwl-kernel-source і перезавантажитись. Якщо до цього якісь дії виконувались, то можливо перевстановити драйвер sudo apt-get install --reinstall bcmwl-kernel-source   Поради знайшов у https://askubuntu.com/questions/765584/is-it-possible-to-use-broadcom-bcm43142-wifi-in-ubuntu-16-04 https://forum.ubuntu.ru/index.php?topic=228774.0

Налаштування серверу xRDP в Lubuntu 18

Досить швидкий сервер сеансів xRDP можна створити на базі Lubuntu 18. Для цього досить встановити xRDP sudo apt-get install xrdp Потім у файл ~/.xsession додати налаштування для запуску оболонки lxsession -e LXDE -s Lubuntu Потім перезапустити сервер xRDP sudo service xrdp restart Ніж вказувати у кожного користувача в ~/.xsession яку оболонку запускати, краще додати параметри запуску в кінець файлу /etc/xrdp/startwm.sh lxsession -e LXDE -s Lubuntu Іноді замонтовані локальні диски після нового підключення не монтуються. Тому можна в кінець файлу /etc/xrdp/startwm.sh та /etc/xrdp/reconnectwm.sh додати запуск програми для примусового відключення дисків у кінці сесії fusermount -u "$HOME/ thinclient_drives" Поради з налаштування знайшов тут https://code.luasoftware.com/tutorials/linux/lubuntu-setup-remote-desktop-with-xrdp/ Після чергового оновлення, створені користувачі не можуть підключитись до сервера. Виникає помилка авторизації. При спробі створити користувача у текстовій ко