Підключення до зовнішнього сервера пошти досить легко налаштувати в Odoo через "Налаштування"- "Загальні налаштування"- "Сервер вихідної пошти" та "Загальні налаштування"- "Сервер вхідної пошти". Там же можна перевірити чи працює з'єднання з сервером.
Але це не гарантує, що буде працювати надсилання пошти. Справа в тому, що Odoo під'єднується до поштового сервера з логіном і паролем як вказано у налаштуваннях, але відсилає пошту від іншого імені. Це "не подобається" багатьом поштовим серверам. Гірше, що частіше Odoo вказує, що пошта надсилається від імені "bounce+455-web.sale@domain.ua". А оскільки це домашній домен, то поштовий сервер перевіряє і авжеж не знаходить такого дивного користувача домену. Отримаємо помилку на кшталт "
Тому потрібно спочатку перевірити, що сервер postfix отримує від Odoo при надсиланні пошти. Для цього вмикаємо режим зневадження і вказуємо субдомен Odoo, який треба досліджувати.
Вказуємо в etc/postfix/main.cf, щось на кшталт
Опис режиму зневадження знайшов тут
https://access.redhat.com/solutions/70539
http://www.postfix.org/DEBUG_README.html
Тепер треба замінити адресата на існуючого, як то odoo@domain.ua.
Для цього в etc/postfix/main.cf
canonical_maps = regexp:/etc/postfix/canonical
а в /etc/postfix/canonical сказуємо
^/bounce(.*)@domain.ua/ odoo@domain.ua
І таку заміну виконуємо для інших адрес, котрі генерує Odoo, як то "master@odoo@domain"
Ідеї знайшов тут
https://velenux.wordpress.com/2011/08/04/rewriting-addresses-in-postfix-with-regular-expressions/
https://serverfault.com/questions/675365/postfix-hostname-and-etc-aliases
http://www.postfix.org/ADDRESS_REWRITING_README.html#canonical
Тут описані налаштування, якщо поштовий сервер зовнішній
https://www.odoo.com/documentation/user/10.0/discuss/email_servers.html
Коментарі
Дописати коментар